czwartek, 3 września 2015

O co chodzi w Oriflame ?

O co chodzi w Oriflame ? 
Chodzi o realne szanse dla każdego na zbudowanie własnej firmy.
 Bez ryzyka, bez wyścigu w oparciu o współpracę, świetne produkty i Plan Marketingowy. Przyszłościowa branża, solidna szwedzka firma, działająca w ponad 60 krajach świata. Zamiast się zastanawiać czy warto, skorzystaj z propozycji współpracy - nic nie tracisz. Gdy zaczniesz analizować, czy warto, znajdziesz mnóstwo powodów, dla których miałbyś nie spróbować.I większość ludzi mówi : nie mam czasu, nie nadaję się itp. Tak działa ludzki umysł. Robi wszystko, abyś żył nic nie zmieniając w swoim życiu, abyś unikał nowych sytuacji, abyś wykręcał się przed wyzwaniami, abyś nie korzystał z okazji. bojąc się jakichkolwiek zmian w życiu. Czy warto słuchać głosu, który Cię zniechęca? Skąd wiesz, czy to nie jest właśnie jedna z tych życiowych okazji, które można dopiero po latach ocenić ? I powiedzieć do siebie : WARTO BYŁO ! 
Na szczęście powiedziałem TAK.
Ja, jakiś czas temu powiedziałam TAK, i mówię : WARTO BYŁO zapisać się do Oriflame. Warto było postawić na współpracę z tą firmą, warto było zostać konsultantką Oriflame, choć wielu moich znajomych stukało się w czoło. Dziś wielu z nich nie jest zadowolona ze swojego życia, bo z czasem bardzo pogorszyła się ich sytuacja finansowa, a mi się z czasem polepszyła.
 Jestem starsza, bogatsza, zdrowsza i bardziej szczęśliwa:) i wiem, że, jeśli tylko będę chciała zarobić więcej, to zarobię:) Dołącz do Oriflame i skorzystaj z okazji.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz