niedziela, 8 marca 2015

Moja historia o zdrowiu



Gdy byłam nastolatką stwierdzono u mnie bardzo poważną chorobę.
Mój lekarz poradził mi : "Proszę 5 lat popracować i starać się o rentę." Miałam wtedy 16 lat !!! Po swojej diagnozie nigdy już nie byłam taka beztroska jak moi rówieśnicy. Ale postanowiłam również, że nigdy nie będę na żadnej rencie i że nikogo nie mam zamiaru prosić o pieniądze. Jakiś czas tkwiłam w stanie ofiary aż pewnego dnia przeczytałam książkę, z której dowiedziałam się, że mam wpływ na swoje życie i na swoje zdrowie poprzez to, co myślę i poprzez to, czym się odżywiam. Gdy wielu moich rówieśników marzyło o miłości, pieniądzach, dobrej pracy, ja marzyłam o ZDROWIU. Dlatego dużą wagę odkąd zaczęłam poszukiwać wyzdrowienia dla siebie, przykładam do tego,co jem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz